DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

23.06.2010

İşte sonuna kadar, hatta aynen olduğu gibi...

Her fırsatta etnik kültürümüzden faydalanmaktan bahsederken işte sonuna kadar, hatta aynen olduğu gibi etnik kültürümüz karşınızda, hem de Milano'da Türk Moda Tasarımcısı Ümit Benan'dan...
Tipik Türk kahvehanesi...

Tavla, tesbih, Türk Kahvesi,

Ceketler omuzda, saçlar, bıyık tavır, duruş tipik Türk erkeği değil mi? :)

Şalvar, bıyık...

Tipik kır kahvesi...

Ümit Benan Tasarımlarını Galata Atelier 55'te bulabilirsiniz.


Bravo Ümit Benan...

10 yorum:

  1. çok komik ve tatlı bişi olmuş bu yaa!
    Mehmet emmi naber :D

    YanıtlaSil
  2. milano defilesi hakkında anna dello russo "REVOLUTIONARY exibithion by UMIT BENAT:olds turkish men in a quirky classic STYLE." demiş dün.gerçi soyadını yanlış yazmış ama olsun :D:D

    YanıtlaSil
  3. o kadar gerçek ki gerçeküstü olmuş, bayıldım.. ayakkabılarda bile falso yok :)

    YanıtlaSil
  4. size bir ödülüm var:

    http://berilokegulen.blogspot.com/2010/06/benim-blog-odullerim.html

    YanıtlaSil
  5. Vintage peony tabii bize hiç yabancı bir görüntü değil ama Milano'da ki yarattığı etkiyi tahmin edebiliyorum:9

    Spphie hadi artık palavradan değil gerçekten de oraları sallayan bir Türk çıksın değil mi? :)

    Fındıkkurdu haklısın baştan ayağa hakkını vermiş gerçekten:)

    Beril gerçekten hazırladığın posta bayıldım, ne sempatik ve güzel bir post yapmışsın:) Beni de düşündüğün için ayrıca gerçekten çok çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  6. ümit benan'ı beğenmeme rağmen, yaa denizcim biliyormusun ben rahatsız oldum.. bir moda çekiminden çok hanımın çiftliği set kadrosu gibi olmuş.. böylesine basite indirmemem lazım biliyorum ama dayanamadım.. belki de gözümüze çok aşina olduğu için.. özellikle erkek ve bıyık.. ooo çok kötü.. brad pitt bırakınca oluyor ama.. olmuyor.. bence erkeklerde top sakal ve bıyık yasak olmalı :)) nerden nereye geldi.. ;))

    YanıtlaSil
  7. tipik türk erkeği ve kültürü yorumlarını ben kabul etmiyorum . sadece ücra yerlerde kendini geliştirememiş insanların giyim (köylülerimizi yermek için söylemiyorum) şeklini türk kültürü ve erkeğine yapıştırmayın ki türkenin dört bir yanında görev yaptım görerek öğrendim.tipik türk erkeği 2.resimdeki amcam gibi giyinir .diğerleri tipik türk değilde tipik ... erkeği gibi giyinmiş.şimdi burada boşluğu doldurup o milletten arkadaşları kızdırmıcam ülke bu kadar karışıkken .

    YanıtlaSil
  8. kendini geliştirememiş kısmına hiç mi hiç katılmıyorum adsız.. vücudu örtmenin temeli tamamen sosyal ve kültüreldir.. yaşadığın bölge, şartlar, maddi imkanlar, iklim, din,... her şey etkilidir.. bizim ülkemiz içinde geçerli bu.. bir ege köyüyle, sinop'un yada erzurum'un bir köyünde bile baş kapatma şekilleri bile farklıdır..
    vücudu örtmenin gelişmiş hali olan moda gözünden de bakacak olursak, yine tekrarlıyorum.. bence bu çekimler dönem filmi setinden bir manzara gibi geldi bana..

    YanıtlaSil
  9. Didem'cim seni çok iyi anlıyorum, açıkçası bize hiçde yabancı gelmeyen hatta birebir aynı olan koleksiyonda Benan'ın yorumunu görememek beni de rahatsız ediyor ama yine de bir önceki koleksiyondan gelen güçle ne düşünerek birebir aynı yaptığını öğrenmek isterdim. Fındıkkurdu'nun yorumuna bayıldım; o kadar gerçek ki gerçek üstü olmuş diyor:) Sakal bıyık ve film seti benzetmesi konusunda seninle tamamen hem fikirim, yok olmuyor kıl, tüy :)

    Adsız Didem'e tamamen katılıyorum, etnik kültürümüz o kadar zengin ki gerçekten şaşırıyorum koleksiyonlarda çok az kullanılmasına. Tabii bu demek değil ki alıp aynısını yapalım...

    YanıtlaSil
  10. ben Benan'in calismalarini hep arada kalmisliktan gelmekte oldugunu dusunuyorum.Almanya da buyumenin iki kultur arasinda gidip gelmenin,iki tarafi da ozumsemenin
    ve bunu yansitirken hayalindeki filmlerin yonetmeni olarak insanlari giydirmesi olarak yorumluyorum.Seviyorum koleksiyonlarini,neden kucuk yerlesim birimlerinin kendine ozgusel havasi moda ya tatli ve yeni bir soluk getirmesin?kendini defalrca tekrarlayan erkek giyimine bizim yuzyillarca suren kulturumuzun parcalari eklenmesin?
    belki resimlerde cok aynisi gibi duruyor ama bir arkadasim milano dan yeni geldi ve Benan kiyafetleri ile dondu koca Italya dan,inceleme firsatim oldu kumaslar mukemmel naif ve modernize super!!hatta birkacini ben bile kullanmayi dusunuyorum:)
    bu arada sayin Benan eger bloglari takip ediyorsa Sydney deki Incu adli gruba katilip urunlerini satmaya baslamali yoksa Italya yolcusu kalmasin diye anons edicemm!!!!:))

    YanıtlaSil